Skip to main content

Vivix Bantu Pesakit Kencing Manis ke Diabetes !!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.



INFO VIVIX



VIVIX BANTU PESAKIT DIABETES !!!

Sama ke Diabetes dengan Kencing Manis ni? . .
Sebenarnya,  diabetis dan kecing manis ni sama je. Iaitu gula (glukosa ) dalam badan melebihi paras normal.
.

Diabetes merujuk kepada bacaan gula (glukosa) dalam badan kita yang melebihi paras normal. Gula merupakan sumber tenaga bagi badan kita tetapi jika berlebihan akan menyebabkan masalah kesihatan.
.

.
4 Cara Vivix Shaklee Membantu Pesakit Diabetes Kencing Manis?
🍇 Vivix adalah antioksidan yang berkuasa untuk membantu melindungi dan membaiki sel yang rosak. Jadi, pengambilannya secara berterusan dapat memberi manfaat dalam mengurangkan Metabolic Syndrome yang mengarah kepada penyakit kardiovaskular dan Kencing Manis / Diabetes yang disebabkan oleh kerosakan gen. .
.
🍇 Kandungan Polifenol yang terkandung dalam Anggur Muscadine di dalam Vivix akan melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam darah dan seterusnya mengelakkan pengumpulan gula yang tinggi yang menyebabkan kencing manis / Diabetes.
.
. 🍇 Polifenol Anthocyanins yang terkandung di dalam Vivix membantu dalam membaiki penglihatan dan menyembuhkan luka dengan segera.
.
. 🍇 Protein AGE (advanced glycation end products) terhasil daripada protein dan gula berlebihan dalam badan. Ia boleh menyebabkan atherosclerotic, sel mati dan komplikasi penyakit kencing manis. Salah satu dari mekanisma anti-penuaan Vivix adalah dengan memperlahankan pembentukan protein AGE ini.

BERKESAN KE? 

Jom lihat testimoni ini...







DAPATKAN SEGERA !!!



Dapatkan Promosi Merdeka !!!
Less 5% dengan pembelian 2 botol vivix. 
Percuma keahlian. 
Duit dikembalikan Rm30++. 
Tak perlu yuran keahlian Rm65.00. 
Tak perlu harga pos. 
Penjimatan hampir RM200++ tau !!! 
Dapatkan segera sebelum kehabisan stok.

Comments

Popular posts from this blog

24 Manfaat Omega 3 Dalam Omega Guard Shaklee

1. Omega 3 mengimbangi perubahan dan kepekatan hormon PMS wanita  2. Melicinkan kulit dan kelihatan kemerah-merahan  3. Mencegah salur darah dari tersumbat  4. Omega 3 dapat mengelakkan strok 5. Mengekalkan tekanan normal darah 6. Membantu mengurangkan ketegangan urat leher 7. Mengurangkan sakit kepala 8. Merendahkan kolestrol 9. Omega 3 dapat mencegah pembekuan darah dalam badan 10. Kekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL 11. Mengawal masalah obesiti 12. Mengurangkan risiko penyakit jantung 13. Sangat bagus untuk ibu hamil - membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin 14. Meningkatkan perkembangangan memori janin dan kanak-kanak 15. Meningkatkan sistem imun tubuh dan sangat bagus untuk kesihatan kanak-kanak 16. Membantu menyihatkan paru-paru 17. Omega 3 juga boleh memperbaiki masalah alahan kulit seperti eczema, psoriasis, dll 18. Mengurangkan demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE (lupus erythematosus) 19. Omega 3 juga membantu memperbaiki pe

Ikhtiar Hamil dengan ResV

Badan kita beza beza. Ada orang perlu kerja lebih utk bagi organ dia betul betul fungsi. Macam contoh master nini bagitahu.. "Sama lah macam budak budak yg belajar. Ada yg kena strugle lebih utk jd cemerlang." Ada pelajar yang tidur dalam kelas pun boleh straight A. Setuju? Jadi tak salah untuk kita  #ikhtiarhamil  dengan ResV. Sebabnya... Dalam resv ni ada nya beberapa ingredient yg amat bagus untuk bantu  #kesuburan  kita meningkat. Res-V Soft Gels aka VIVIX in capsules. Bayangkan ia mengandungi kandungan Vivix (yang sangat hot selling tu) dan DITAMBAH 5 lagi ingredients baru yang sangat berkhasiat. 💞   Dalam bentuk gel 💞   Tak perlu simpan di dalam peti ais 💞   Senang nak bawa travel 💞   Semulajadi 💞   Kemajuan Saintifik 💞   Kuasa Anti-oksida 💞   Di sokong oleh 6 pattern 💞   Dijamin Halal 💞   Di buktikan secara Saintifik untuk, 🍇   meningkatkan perlindungan sel 🍇   meningkatkan tenaga dalam sel 🍇   menguatkan pertahanan sel

6 PERANAN VITAMIN C TERHADAP RAMBUT

  1) Meningkatkan Pertumbuhan Rambut Pengambilan Vitamin C yang tidak cukup mungkin menjadi salah satu punca timbulnya masalah rambut. Kekurangan Vitamin C menyebabkan rambut kering dan bercabang (tanda tidak sihat pada rambut). Radikal bebas terbentuk secara semulajadi apabila badan kita menukarkan makanan kepada glukosa untuk tenaga. Radikal bebas merosakkan rambut dengan menyebabkan ia nipis dan rapuh. Masalah ini akan mengganggu pertumbuhan rambut. Ciri-ciri antioksida pada rambut  mengurangkan pembentukan radikal  bebas dan mengurangkan kesannya kepada badan. Mereka yang mengambil jumlah Vitamin C yang banyak mempunyai  rambut yang sihat, kuat dan lebat. InsyaAllah, biiznillah. 2) Melawan Kelemumur Folikel rambut sering tersumbat kerana kelemumur dan kulit kering yang mati. Ia boleh merosakkan folikel rambut jika tidak dirawat dan menghalang pertumbuhan rambut. Vitamin C  membantu melawan bakteria atas kulit kepala. Ia  mengatasi masalah kelemumur